Rakentaja.fi

Käy Rakentaja.fi sivuilla tutustumassa ja rekisteröidy ilmaiseen palveluun. Sivustolla jäsenille paljon hyviä ohjeita,vinkkejä ja rakennustuotteita. SÄHKÖN KILPAILUTUS on ollut pitkään parhainta tasoa.

Tutustu sivustoon

Sähkökatsaus - edullista sähköä etsimässä

Rakentaja.fi-palvelu on järjestänyt jo 20 kertaa sähkön hintakilpailutuksen. Sähkökilpailutuksen tavoitteena on tarjota jäsenille edullista sähköä, kulloinkin vallitsevan hintatason antamien mahdollisuuksien mukaan.

Uutena palveluna on nyt alkamassa Sähkökatsaus, jonka tarkoituksena on paitsi tukea kilpailutusta, opastaa sähkösopimuksiin liittyvissä asioissa.

Voit nyt liittyä säännöllisesti ilmestyvään sähkökatsaus uutiskirjeeseemme. Uutiskirje ilmestyy korkeintaan 13 kertaa vuodessa.

Olet joskus osallistunut sähkökilpailutukseen ja käyttöpaikkatietosi ovat tallessa. Tilaamalla Sähkökatsauksen ja tarkistamalla yhteys- ja käyttöpaikkatietosi (siirtoyhtiön laskusta löytyvä) tarvitset jatkossa vain henkilötunnuksen tehdessäsi sähkösopimusta. Muut tiedot tulevat esitäytettynä. Voit myös lisätä uusien käyttöpaikkojen tietoja.

Kyllä, haluan jatkossakin edullisinta sähköä. Liitä käyttöpaikkani: